Register Now
Login
Lost Password

Enter your email to reset your password.

Jakie korzyści przynosi integracja sklepu internetowego z systemem CRM?

Jakie korzyści przynosi integracja sklepu internetowego z systemem CRM?

Czy warto zintegrować sklep z systemem CRM? Oczywiście, ale aby odpowiedzieć na to pytanie, warto najpierw wyjaśnić krótko, czym w ogóle jest taki system. Mamy tu do czynienia ze specjalistycznym rozwiązaniem, które zarazem pomaga w zarządzaniu treścią na stronie sklepu, jak również umożliwia tworzenie bazy klientów oraz interakcje z nimi, pozwala na planowanie działań, a także innych czynności niezbędnych do rozwoju biznesu.

edrone to system CRM, który zdecydowanie odróżnia się od innych. Jego zaletą jest nie tylko uniwersalność, czyli możliwość optymalnego dopasowania do różnego rodzaju sklepów, ale również szeroki zakres automatyzacji. Przeczytaj i dowiedz się, co zyskasz dzięki edrone!

System CRM w sklepie internetowym

Integracja sklepu internetowego z systemem CRM przynosi wiele korzyści, które mogą znacząco wpłynąć na efektywność działań handlowych i obsługę klienta. Oto kilka zalet wynikających z integracji:

  • uporządkowanie informacji o klientach system CRM umożliwia stworzenie bazy danych oraz segregację wszystkich informacji o klientach, co jest kluczowe dla skutecznego zarządzania relacjami z nimi oraz pozwala na personalizację działań marketingowych;
  • synchronizacja danych – integracja sklepu internetowego z systemem CRM pozwala na automatyczną synchronizację danych, co umożliwia lepsze zarządzanie relacjami z klientami, śledzenie transakcji oraz analizę koszyków zakupowych;
  • usprawnienie obsługi klienta – jeśli wykorzystywany jest przez sklep internetowy system CRM, pracownicy obsługi klienta mogą mieć dostęp do bardziej szczegółowych informacji o klientach, co pozwala na optymalne dostosowanie oferty dla każdego z nich;
  • efektywność procesów: integracja CRM ze sklepem internetowym pozwala na lepsze zarządzanie procesami biznesowymi, co może przyczynić się do usprawnienia obsługi klienta, zarządzania finansami oraz logistyką;
  • automatyzacja działań: integracja z CRM umożliwia automatyczne pobieranie szczegółowych statystyk dotyczących zakupów klientów, śledzenie transakcji oraz wspieranie działań e-mail marketingowych. Odciąża to pracowników od tych obowiązków, pozwalając im skupić się na innych zadaniach;
  • wsparcie w marketingu – system CRM edrone pozwala na stworzenie całych kampanii reklamowych wraz z możliwością ich personalizacji. Podnosi to prestiż marki oraz pozwala na nawiązanie długotrwałych relacji z klientami.

Integracja sklepu internetowego z systemem CRM może przynieść realne korzyści, dlatego jeśli jeszcze nie ma takiego rozwiązania w Twoim sklepie, najwyższy czas to zmienić. A gdy chcesz mieć gwarancję maksymalnych efektów i pełnej satysfakcji, postaw na edrone!

edrone – system CRM, który pracuje za Ciebie!

edrone stworzyło system CRM, w którym dużą rolę pełni automatyzacja marketingu. Dlatego nie tylko zyskujesz dzięki temu wygodę, dawaną przez standardowe dla tych rozwiązań funkcje, ale również cyfrowe wsparcie na każdym etapie lejka sprzedażowego. Efektem będzie większa konwersja, lepsza sprzedaż oraz lojalność klientów.

Zobacz, jakie korzyści daje Ci edrone – zajrzyj na stronę https://edrone.me/pl/platforma/rozwijaj-sklep-online już dzisiaj!


– artykuł promocyjny